پشتیبانی نرم افزار سونوگرافی نارنج

پس از معرفی خصوصیات یک نرم افزار سونوگرافی خوب و کارآمد، یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام خرید نرم افزار سونوگرافی مدنظر  قرار گیرد، نحوه ارائه پشتیبانی نرم افزار سونوگرافی است. همواره باید این نکته را مدنظر قرار داد که  نرم افزار و سخت افزار کامپیوتری ممکن است بنا به دلایل مختلفی، دچار مشکلات فنی خود شوند، بنابراین در این شرایط یک پشتیبانی خوب، اهمیت به سزایی خواهد داشت.

در شرکت فناوری اطلاعات مصباح نور، متخصصان و برنامه نویسان سعی بر این دارند تا با بهره گیری از به روزترین روش ها و ابزار موجود، بهترین نسخه از نرم افزارهای گوناگون حوزه سلامت را توسعه داده و منتشر نمایند.

نرم افزار سونوگرافی نارنج نیز یکی از این محصولات بوده که با دقت بسیار بالا و بر اساس نیازهای اختصاصی کاربران این حوزه برنامه نویسی شده است. امکانات این نرم افزار تخصصی سونوگرافی در صفحه معرفی این محصول و سایر مقالات موجود در وبلاگ به صورت کامل توضیح داده شده است.

اهمیت پشتیبانی نرم افزار سونوگرافی

نکته ای که قصد داریم در این مقاله مطرح کنیم، بحث پشتیبانی و اهمیت آن برای کاربران و مراکز درمانی است.

با توجه به اینکه امروزه وقت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مراکز درمانی با سلامت افراد و تعداد بالای بیماران سر و کار دارند، در صورتی که مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری بوجود آید، میتواند وقت زیادی از بیمار و همچنین مرکز درمانی تلف نماید؛ در اینجاست که یک پشتیبانی سریع و حرفه ای میتواند راهگشا و کارآمد باشد.

در شرکت فناوری اطلاعات مصباح نور، ضمن بهره گیری از پرسنل حرفه ای و مجرب، سعی بر این است تا در سریع ترین زمان ممکن، پاسخگوی درخواست های پشتیبانی مشتریان یا کاربران نرم افزار سونوگرافی نارنج و یا سایر نرم افزارهای تولیدی این مرکز باشیم.

نحوه پاسخگویی و پشتیبانی نرم افزار سونوگرافی نارنج

با توجه به اینکه مشتریان نرم افزار نارنج از سر تا سر ایران بوده و طیف متنوعی از خدمات درمانی شامل رادیولوژی، سونوگرافی، قلب و عروق و زنان و زایمان را شامل میشود، علاوه بر پشتیبانی حضوری نیاز است تا خدمات پشتیانی مرکز به صورت غیرحضوری نیز ارائه گردد. به این ترتیب بسته به نوع مشکل پیش آمده، ممکن است که نیروهای پشتیبانی نرم افزار سونوگرافی برای خدمات حضوری اعزام شوند و یا برای رفع مشکلات نرم افزاری که قابلیت رفع مشکل به صورت آنلاین وجود داشته باشد، با استفاده از نرم افزارهای کنترل از راه دور، خدمات آنلاین به ایشان ارائه میشود.

در نظر داشته باشید که برای مشتریان شهرهایی به غیر از شیراز، خدمات به صورت آنلاین و از راه دور ارائه میگردد.

همچنین گاهی اوقات به دلیل تعداد زیاد درخواستها ، ممکن است ارائه خدمت پشتیبانی نرم افزار سونوگرافی به صورت لحظه ای میسر نباشد، بنابراین کاربران میتوانند از طریق سیستم تیکتینگ، نسبت به ثبت درخواست خدمات اقدام نمایند و یا در صورت مشاهده باگ و یا نیاز به سرویس یا امکان ویژه برای نرم افزار از این طریق با ما در ارتباط باشند.

گفتنی است که شرکت هایی وجود دارند که به صورت آنلاین نرم افزار خود را ارائه داده و به فروش میرسانند که دارای دفتر فیزیکی نبوده و یا به علت نداشتن نیروی متخصص کافی، امکان ارائه خدمات پشتیبانی به صورت سریع و حرفه ای را دارا نمیباشند. از این رو به علت نداشتن هزینه های لازم در این بخش، نرم افزار را ارزان تر از قیمت واقعی ارزه میکنند. و این نکته زمانی خود را به صورت بحران نشان میدهد که کاربر نرم افزار دچار مشکل شده و هیچگونه پشتیبانی یا پاسخگویی از سمت فروشنده ارائه نمیگردد.

پشتیبانی خرید نرم افزار سونوگرافی

به این ترتیب توصیه میشود که حتماً این گونه نرم افزارها را با دقت بیشتر، متناسب با نیازهای خود و همچنین بررسی نحوه پشتیبانی نرم افزار سونوگرافی مناسب انتخاب نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره برای خرید نرم افزار سونوگرافی و بهره مندی از پشتیبانی نرم افزار سونوگرافی در شیراز و یا سایر شهرها میتوانید از صفحه تماس با ما اقدام نمایید یا از طریق شماره واتساپ 09175856004 با ما در ارتباط باشید.

برای دسترسی به سیستم تیکتینگ (اعلام خرابی یا درخواست پشتیبانی) روی این لینک کلیک نمایید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است